regn, regn och mera regn

godmorgon!
pappa väckte mig halv 10 idag, och jag fick knappt upp ögonen haha. trött.
idag vet jag inte riktigt vad som händer. leticia , natalie & nathalie frågade om jag ville följa med till vattenpalatset, men nääe har nog växt bort det där badsuget faktiskt. men nu frågade dem iallafall..

pappa kommer hem om en timme typ så vi får se vad som händer då. om det är lika dåligt väder imorrn åker jag nog upp till brålanda! och stannar några dagar. sen ska det ju vara fint väder hela nästa vecka eller iaf tisdag till fredag och då ska jag sooooola! all min solbränna har typ försvunnit, buhuh :(

jajja, nu ska jag kolla vidare här på datorn och sen sätta på mig lite kläder tror jag, hehe.

outfit för några veckor sen :)


här kommenterar du :)
Postat av: Malin

vill bara önska dig en super fredag ! <3

2011-07-22 @ 11:55:46
URL: http://nyylund.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0