woh oh oh känner ni ruseet ?

hejsan !

blev ingen uppdatering igår för runt 10 igår gick jag till en kompis och var där några timmar. sen gick jag hem och åt och sen gick jag till henne nån mer timma innan jag gick och mötte en annan kompis. vi var ute och satt på en gunga litegrann och sen gick vi till kg och vänersvallen. satt där en stund och tog lite kort och lite annat.
kom hem vid halv 8 och skulle äta. så jag var upptagen typ hela dagen, men det var kul :)

idag ska jag vara hemma på förmiddagen och sen vid 15.00 blir det att ta bussen till näl och efter det ska jag bara vara hemma.

men nu ska jag ta och kolla lite på datorn så hörs vi /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0