no looking back

hej !

idag har jag varit hemma hela dagen och duschat, läst, kollat på tv och lite annat. om typ 1 timme och 20 min ska jag ner och möta leticia pch så åker vi in till stan och sak se på harry potter och dödsrelikerna 2 :) man får ju hoppas att den är bra, och så får man ju se hur hela slutar haha ;)
kommer nog hem runt halv 9 kanske eftersom den börjar kl 6 och är ganska lång, så jag sätter nog inte på datorn ikväll.

imorgon ska jag till näll och sen till fallens dagar med jessica och leticia, och kanske några mer, fast vet inte när vi åker dit.

nu ska jag ta och kolla runt lite på datan så hörs vi /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0