lyxbuss (a)

hej ! kom hem från näl och kvantum för ett tag sen.
haha, när vi åkte hem med bussen så var det min kompis pappa som körde bussen så när vi plingade stannade han utanför oss (eftersom man kör förbi ) istället för att fortsätta köra till busshållsplatsen, lyx! haha ;)

igår gick ju jag och leticia på harry potter och den var faktiskt bra, nu vet man ju hur det slutar också haha ;) men jag måste säga att våra kommentarer ibland var ju bara bäst haha.

nu idag ska jag ju med leticia och jessica till fallens, så uppdaterar nog inte mer idag,

men snart ska jag äta kebab, nått nytt recept mamma testar :)

hade bra /n 


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0