/jessicaa

hejsanhoppsan! ;)
förlåt att jag inte bloggat men inte haft tid med det förns nu.

vaknade vid 10 imorses, åt frulle och klädde på mig sen cyklade mamma och jag ut till överby! det blåste otroligt mycket men vi klarade det endå ;)

jeansen som jag ville byta till fanns inte i min storlek :( men färgen var typ likadan endå :)
köpte en asgo stickad tröja på vila och ett par nya converse också! :) var behövligt!

sen åt vi och cykla hem igen. efter ett tag kom morfar hit en snabbis och sen kom även en tanta hit och sa att hennes katt var borta, stod och tjöta massa minnen i en evighet typ..

nu sitter jag här och äter choklad igen, hehehe. inte bra asså...

imorrn blir det fallens hela dagen så ingen uppdatering då!
ni får ha det. PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0