/jessica

hellohello, idag är det fredag. och det har det gått exakt två veckor på sommarlovet! japp, så äre.
idag är det ännu en molnig dag och jag sitter i mina sovkläder framför tvn. är ensam hemma just för stunden och när mina föräldrar kommer hem ska jag väl fixa míg och sånt. sen ska vi nog åka iväg nån stans och fika eller nått :-) och sen i eftermiddag så ska vi börja på projekt-rensa "förrådet" och självklart ska ju det ligga i mitt rum.. eller a, ingången är från mitt rum. och där är det fullt med bröte + damm. så mitt rum kommer bli aningens-stökigt -.- orkar inte städa det seen :-@ buhuhu :-( ska övertala min mamma att städa det istället. det är ju hon som har gett mig cp-rummet.
vet inte riktigt när mamma&pappa kommer hem men hoppas det är snart. halva dagen har ju gått och jag sitter fof i mina sovkläder..

imorrn vet jag inte riktigt vad som händer. blir väl att fortsätta att rensa/städa klädkammaren -.- jaja, lika bra att göra klart det så jag slipper skiten.

hepp, nu ska jag fortsätta att sitta här och vara förbannad så kanske vi hörs nån gång.
no PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0