/jessica

heeej! ;)
sry för att jag inte uppdarade mer igår. men direkt efter jag postat inlägget somnade jag och sov några timmar och vaknade av att det knackade på dörren (var ensam hemma)

sen satte jag mig vid tvn igen och satt där i några timmar. åt och sånt. mamma&pappa åkte till överby. ville hänga med men orkade verkligen inte. (huvudet) så jag fortsatte att kolla på tv. sen vid 6-tiden fick jag värsta rycket för att jag hade suttit inne hela dagen (förutom på jobbet där jag var ute i 3 timmar) så då får man göra det bästa av situationen så det var bara att ge sig ut på en cykeltur. ensam. i spöregn. men det var skönt. vågade inte cykla den "turen" jag hade tänkt (finns älgar där) så det blev en kort truddilutt. men det räckte :) sen åt vi och sånt och sen spela jag&mamma en omgång kort :) att hon alltid vinner på svälta räv! attans asså, sån tur!

hittills idag har jag ätit, städat rummet. dammat & damsugit det. damsugit hallen (behövdes big time!) duschat, ätit. tvättat sängkläderna, typ det har jag hunnit med. pappa håller på att måla om tv/stora-rummet så jag måste kolla på tvn som står utanför mitt rum. så jag gick upp hit, tog med datorn och satte på gossip girl! muchooo bra :)
fårse vad som händer nu. mamma kom nyss hem från jobbet och tyckte att jag hörde att vi ska få gäster klockan 6 :) och så är fallet. hepp, ska hänga med mamma och handla om e stund. behöver halstabletter!! japp, nu gör det ont där istället :(

nu, ska jag kolla klart på gossip girl (som va slut nu tydligen..) och klä på mig nått :)

vi höres! PUSS

önskar att jag hade sett ut såhär idag..
bild från några dagar sen


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0