/jessica

hej på er! har gått och blivit sjuk :( buhuh. när det är så fint väder äntligen. kom hem vid 12 igår kväll och gick och la mig typ halv 1-1 gick upp en halvtimme senare och hämta en filt för jag låg och skakade av kyla. ändå var det sjukt  varmt i rummet.. vaknade sen vid 10 imorses och trodde på riktigt att mitt huvud skulle sprängas! kunde inte ens öppna ögonen! kände att det var bra att somna om igen så jag skulle orka gå upp sen. vaknade 10 över 12 igen, men mådde liite bättre så jag gick upp och satte mig framför tvn och här har jag suttit sen dess. min syster ska ju såklart bara göra allt värre så hon börja ju skrika och sätta på ashög musik när hon vet att jag har asont -.- sen tar hon mina byxor också och säger att det är hennes. hallå eller? jag är fan inte dum.

har druckit massa c-vitamin och sån skit. ska inte göra ett piss idag. måste bli bra så jag kan jobba imorrn. ingen kan hoppa in för mig så jag måste, saken blir ju inte bättre av att jag börjar 7 på morgonen -.- efter det ska jag hem och sova resten av dan.. kulatt vara sjuk nu när det är fallens också.. det är en gång om året bara...

också hände det precis en olycka utanför mig också... inte för att det påverkar mig direkt men haha.

nepp, nu ska jag gå och sätte på mig ett par byxor. fryser ihjääl! :(
PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0