/jessica

hej & godmorgon!

vi åker till trollhättan och fallens klockan halv 4. trodde vi skulle åka vid 1 men det blev ändrat.
blir borta ett bra tag. vet inte när jag kommer hem men rixfm festivalen börjar kvart över 8 så inte före 10 iallafall :) blir ingen uppdatering senare i eftermiddag då med andra ord!

har nyss duschat och sitter och funderar på vad jag ska ha på mig. ett stort problem med tanke på att det ska regna sen. kommer bli pisseblöööt :( blir väl jeans, en tröja och en kofta eller nått och mina första, rosa, fula converse för det kommer nog bli rätt lerigt. eh, jag skoja. har ingen aning om vad jag ska ta på mig hihihih. 
 
heuee nu ska jag kolla vad som gömmer sig i min garderob hahuhuhiihhåhåhöhhöhhehehe xdxdxdxd

höres, houuj! ;)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0