//jessica

hejhej :) ville bara kika in lite snabbt och uppdatera lite.

för stunden sitter jhag framför tvn och kollar på fotbolls-VM sjukt tråkigt men vad ska man göra åt det?

imorrn ska jag till överby och byta mina jeans jag köpte i malmö. ska bara byta färg om det finns :-)
påtal om malmö-shopping så har jag ju inte berättat vad jag köpte där. det blev ett par jeans(som ni vet), en mysig kofta, en t-shirt och 2 st linnen. hittade inte så mycket som jag hoppats på men då har man ju pengarna kvar iallafall haha :-P ni kanske tillochmed får se bilder på grejerna snart ;-)

jaja, nu ska jag stänga av datorn och kolla på den där J*vla fotbollen hahaha :-P
/PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0