/jessica

förlåt för uppdateringen. satte nyss på datan för första gången idag och nu ska jag tydligen följa med och hämta pizza, hepp. jag slapp tydligen haha :P dagen har vart fullspäckad idag! först städade/rensade jag&mamma klädkammaren som ligger innanför mitt rum. ni skulle sett en bild före och en efter så skulle ni förstå hur jävla mycket skit vi har slängt in där. hehe, borde vara jag som hade mest där inne med tanke på att det går utmärkt att bara öppna dörren och slänga in där för min del, hihih. men det var inte jag som hade mest faktiskt haha :P ´
jajaj, nu är det gjort iallafall :) tog typ 4-5 timmar eller nått? sen efter det hoppa jag in i duschen samtidigt som mamma städade mitt rum, hehe *yes* sen vid 4 cyklade jag och mamma bort mot mormor&morfar där även min ena(har 3) och hans fru. efter ett tag kom även deras 2 barn(mina kusiner, hähä. och dem har 3 barn;P)
så då fikade vi och sånt. sen påvägen hem cyklade jag och mamma svängen om hemköp och köpte godis. och kom nyss hem ;)

nu tror jag minsann pizzan kom! hörs imorrn. PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0