jävla fiskmåsar

hejsan!
kom nyss hem från smögen/kungshamn. har haft det asbra! börja med att vi åkte ut med båten, där jag fick bästa platsen! haha. alla andra satt och hade ont i ryggen och höll sig i, medans jag fick ryggstöd mohaha. :-P väl ute på havet fiskade vi och fika och sånt. sen åkte vi bara runt. asgött. sen körde vi in till smögenbryggan där jag & min kusin hoppade av. sen gick vi runt och kolla i alla bodarna! hittade ingenting, kunde fått en pippi-tröja om jag ville men njeaa. känns lite 2010 ;-) haha nejdå. sen käka vi på en uteservering där. mys. sen gick vi hur långt som helst till bilen. och efter det åkte vi hem igen :-) var borta i 6 timmar precis.

kom hem för en stund sen och just nu sitter jag ute i hamocken i kvällssolen och bloggar/kollar bloggar och sånt! ska snart grilla körv också tror jag :-)

hepp. ska in och hämta ramlösa och kolla om vi har mashmallows så vi hörs imorrn!
PUSS /jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0