i will find my way

usch. vart tog det fina vädret vägen ? bara en massa moln nu.

igår var jag hemma på förmiddagen och kollade på tv, solade lite och lite sånt. runt 15.00 gick jag och tog bussen till näl och kom hem igen vid halv 5 typ.
kollade på tv och läste lite tidningar och sånt.
och så gick dagen och jag gick och la mig ;) fast det var svårt att somna för det lät som om någon gick och klampade och hoppade med klackskor ovanför hela tiden typ. och ibland som om någon sågade och smällde med klossar eller något. men jag ha ringen aning om vad det var..

idag vaknade jag ganska tidigt, runt 20 i 8 och har kollat på tv och nu tänkte jag ta och äta något.

så vi hörs senare /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0