hallojsan ! ;)

hej!

gick upp vid halv 6 igår typ och stod vid resecentrum kvart över 7, tidigt kan man säga haha.
bussen var lite mer än 10 min försenad men sen kom den och färden mot ullared började, 3 timmar i bussen framför sig wihoo, haha. min kusin och hennes mamma gick på en "station" efter och jag satt bredvid henne. vi pratade och så påvägen dit och sen gick jag med henne inne på gekås/ullared. efter en stund mötte vi upp leticia och gick med henne :D sen försvann helt plötsligt min kusin och sen mötte vi upp dom på ett fik. sen gick jag runt lite med leticia och pratade, kollade i ullared och affärna utanför och sen åkte hon "hem" och jag gick till den andra :)

med mig hem fick jag :

en väska


nageldekorationer man sätter längst ut på nageln


3 krackeleringsnagellack, ett vanligt rött och ett silvrigt typ med tunn pensel


försökte få en närbild på det här krackeleringsnagellacket för att se om det gick att få bild på att glittrade lite haha, och lite ser man nog ? :)

det var det :)

idag blir det att vara hemma en stund och sen åka till näl, blir nog där en stund för jag måste ta blodprover innan jag får ta min spruta så får se hur länge jag blir där.
efter det kanske jag åker till överby också :)

så vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0