friday afternoon

hejhej !

idag vaknade jag , duschade, gjorde mig iordning och sen gick jag till busshållsplatsen där jag mötte oliver och vi skulle ta bussen till överby där vi mötte mamma. vi var bara där snabbt och gjorde lite saker och åt.
sen åkte vi hem och har inte gjort någonting typ. grejat lite med min kamera, messat och vart social med mamma ;)

nu hade jag tänkt att lägga in lite bra musik i min mp3 som mamma lånat ett tag , så nu ska det jag lyssnar på in. synd att jag inte har så mycket nya låtar utan mest gamla jag hade på min förra mobil, eftersom jag har spotify på denna och inte vet hur man får låtar till mobilen :$ :(
men det är ju iaf några bra hoppas jag :)

så nu ska jag installera nått program man behöver för att lägga över låtar så hörs vi /n


här kommenterar du :)
Postat av: Cajsa

söta bilder i headern! ^^

2011-07-08 @ 16:28:40
URL: http://cjssong.spotlife.se

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0