fallens

hej !
blev ingen uppdatering igår, orkade inte.
 
var hemma på förmiddagen och runt 1 åkte jag och sara in till fallens.
först gick vi snabbt in på oden och en gick vi runt lite, sen började vi gå mot där dom släpper vattnet och närvi går där så säger jag : jag tror de släpper vatten nu, och sara svarar: men vi går dit iaf.
så gick vi dit och så hade det precis slutat och då gick jag in på deras hemsida och såg att nästa skulle vara om typ 2 timmar så då gick vi tillbaka och åt.
sen gick vi runt lite till och sen og vi bussen hem vid typ halv 5. det var någon full kille på bussen så man typ höll sig undan så gott det gick och sen så stannade bussen vid en lång kö och vi fattade att det var en olycka (som jessica skrev) och bussen åkte i snigelfart framåt. sen åkte vi förbi platsen på den andra sidan vägen och såg en lite mosad bil :o

men ajg kom hem iaf och senare gick jag och mötte mamma som kom med en annan buss, bussen hon skulle tagir kom ju inte så det tog liiiiiite längre tid än vi trott.

idag har jag bara vart hemma och kollat på tv, bakat kärleksmums (gott var det ;) ) och lite så.
skulle tro att jag inte gör något speciellt resten av dagen heller

nu ska jag ta och kolla runt lite på datorn så hörs vi /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0