everything will be okay in the end. if it´s not okay it´s not the end.

chao bella!
ser på en film nu med det namnet så det var ju passande, haha ;) men missade början :(

sånt händer ;) dagen började bra. tränade, duschade och sen åkte jag med syrran ut till överby :) köpte ett par remsandaler och ett snyggt linne med citatet som står i rubriken. älskar citatet! sen tog vi bussen hem och då hade vi främmat (man säger så va om man har gäster?) som lämnade för en stund sedan :) snart ska vi grilla och bara sitta ute och njuta och sen måste jag packa allt. planerna blev lite ändrade så jag hinner inte packa nått alls imorrn. jag + min familj (som egentligen inte skulle med alls för att dem jobbar i veckan) åker vid halv 10 imorrn morra till strömstad för att sola & bada på dagen och senare när dem jag ska bo med kommer ut möter vi upp dem och la familia drar sig hemmåt :) får se vad som händer på kvällen, kanske äter middag och kollar i affärer eller nått :)

och jag hinner inte göra några inställda så vi hörs antagligen på torsdag om jag inte ska med leticia till liseberg då för då hörs vi på fredag!
PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0