painting my nails

hej!
brist på rubrik ifall ni undrar haha. men som det står i rubriken så sitter jag och målar mina naglar just nu samtidigt som jag lyssnar på musik från mobilen genom hörlurarna till keyboarden, bra att det funkar till mobilen med för det blir ju bättre ljud än hörlurarna man får med :) lyssnar igenom låtar som jag har på mobilen, vissa är ju ganska gamla men ändå bra ! glömmer lätt bort de gamla låtarna ;)

kom hem för nån timme sen och har inte gjort något speciellt, min morbrors hus blir snyggt och man kan inte säga nått annat än att det inte är nått fel på tekniksakerna om man säger så :) hade lugnt kunnat tänka mig att ha det så hemma ;)

resten av dagen blir det att vara hemma och inte göra något speciellt.
men nu ska jag måla klart mina naglar så hörs vi /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0