Dear John

hej på er !

dagen började med att jag åkte och handlade med mamma och sen påvägen hem stannade jag hemma hos klara och var med henne. sen gick jag hem och åt och sen var jag en stund till med henne :)

kom hem halv 5 och då kollade jag på Dear John den var faktiskt bra :)



sen duschade jag och åt scones , muuuums,  och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och skriver och kollar på allsång på skansen :) det ser så roligt ut när folk ser sig själva på skärmen och börjar le riktigt stort haha :)

imorgon blir det ingen uppdatering från mig skulle jag tro eftersom jag ska till ullared :D
så vi hörs i övermorgon /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0