bowling time!

hej !

det blev inget näl för mig idag för jag fick inte ta sprutan pga, en grej , woohooo, känner jag haha ;)

istället mötte jag leticia och vi gick och bowlade, gissa vem som vann ? JAG !! hahah, med 9 poäng för hon fick inte spela klart sin gång för de stängde av banan haha ,så det kanske slutat annorlunda annars ? ;) fick faktiskt 2 strike, vilket jag aldrig brukar hehe.
men leticia var inte dålig hon heller :D
men det roligaste var ju ändå en läskig man som kastade klotet över halva banan innan den träffade själva banan, och sen gick han tillbaka och kollade på "tvn" hur det blev och "skuggade ögonen med handen" , hahahah, dog lite ;)

vi spelade i en timma och sen cyklade vi runt ett tag, och visste inte riktigt vad vi skulle göra, kollade med några om de ville träffas men de kunde inte :p så vi fortsatte cykla runt och sen började det regna så då åkte vi hem till mig och nu sitter vi här haha ;)

resten av dagen blir det väl att vara hemma, med leticia tills hon inte kan mer, tror jag ;)

men nu ska jag ta och vara social med henne så hörs vi /n


en lite söt bild på mig och leticia på överby för ett tag sen


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0