3D

hejsan!

har precis sett klart på en film, spy kids 3D game over, haha. kände för att kolla på en film och så såg jag att vi hade den filmen och ville se hur det var i 3D haha ;) så jag gjorde nudlar och satte mig i soffan och åt dom och kolalde på filmen.

denn aförmiddagen har jag typ bara vaknat, duschat, kollat på tv, film och ätit.
resten av dagen vet jag inte riktigt vad det blir att göra för min del. får se.

imorgon är det ju tisdag och då blir det också att vara hemma tror jag. om det inte ändras :)
men på onsdag blir det att åka till ullared och det bästa är att leticia också ska dit då :D så kommer gå runt lite med henne där :D

men nu ska jag hitta på något att göra så hörs vi /n 


en bild jag tog för nån vecka sen när jag satt och lyssnade på musik i keyboard hörlurarna ;)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0