25,2 grader i skuggan. inte illa! :D

hejhej :) fint väder idag!! äntligen! borde egentligen sola, men jag orkar inte hahah, eller jo, ja orkar sola men jag orkar inte duscha sen igen ikväll när gästerna kommer. nu på förmiddagen har vi haft gäster som åkte precis. vi åt tårta, bullar och muffins :) städade och duschade innan dem kom också så därför orkar jag inte duscha sen efter jag solat.. man blir så himla äcklig efter haha, klibbig och så.

nu väntar jag på att pappa ska komma hem från affären och sen ska vi nog äta. sen kanske jag sätter mig i solen en stund iallafall :) vid 6 kommer massa andra gäster och vi får se vad vi hittar på. blir säkert kubb och kanske wolleyboll :) dem stannar nog ett bra tag så uppdateringen blir lika med 0 ikväll.

har även fett bra planer inför nästa vecka!! woopwoop, tell you later!

PUSS
/jessicaa

här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0