tjooo

hejhej :) nyss var jag och handlade mat och kom hem alldeles nyss. det är huuur halt som helst ute :o det är lixom is men genomskinnlig så man knappt ser sen , den bara blänker typ :o kan den inte bara försvinna ? när var det man senast gick på asfalten ? typ oktober förra året, helt sjukt att det fortfarande är is och snö överallt, ska bli riktigt skönt med sommar , när den nu kommer! ;)

aja, idag ska jag nog inte göra något speciellt, eller kanske hänga med till överby, annars bara vara hemma, men skulle nog tro att jag ska med.. aja vi får se hahah, annars kan jag hålla på hur länge som helst, hehe.

men ni får ha det bra så hörs vi !
kram//n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0