tjabbatjenahallå!

haha kom och tänka på nicke och nilla som jag jämt såg på när jag var liten och låten som alltid var i början : tjabba tjena hallå! vi säger så ! haha

igår var jag ju då somsagt på överby med jessica och en kompis och köpte bara dom shortsen men dom är riktigt snygga! sen ¨t jag och gjorde typ inget och sen såg jag på melodifestivalen, tyckte inte att någon låt var kanske suuperbra, dom flesta tyckte jag var dåliga den här gången :p
idag vaknade jag och har ätit scones till frukost, mums! senare idag ska jag måla naglarna, kanske lägger upp bilder, och baka (ännu mer haha) vaniljbullar, asså runda med vaniljkräm i :) men nu ska jag ta och hoppa in i duschen så hörs vi senare! :)


en bild på jessica från igår som hon lät mig lägga upp :)

här kommenterar du :)
Postat av: Bella

gulligt ^^!

2011-02-27 @ 14:02:47
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0