shoppingen

detta är vad jag köpte:

två nagellack, ett bas och ett toppnagellack :)
sjukt kass bild men när man använde blixten blev det helt vitt :s och sen ville inte kameran fokusera -.- och jag hade inget tålamod ;p

sen shortsen fram:

bak:

detta är alltså shortsen jag och nathalie köpte! bilden ger inte rättvisa! dom är p e r f e k t a!! och jag vill bo i de, de sitter som en smäck!!
nu ska jag berätta en liten historia om de: jag beställde dessa byxor i en annan tvätt för ett tag sen (men denna var mycket finare!) och så skulle jag visa natta dom och så såg jag att de hade kommit i en ny tvätt på hemsidan alltså denna, och då ville jag beställa de men tänkte vänta och se om de kom ut i butik för jag blev så besviken på de andra som jag hade beställt när de kom, men behöll dom endå för de är helt ok :) så blev jag & natta helt fast vid dessa och jag var såhäääär nära på att beställa hem, menmen.. sen när vi kom in i butiken såg jag att de hängde där, först blev jag crazy men sen tänkte jag att de endå skulle vara slut i den storleken jag skulle ha, men sedär där hängde dessa byxor i strl 36, inte ett par heller utan två. det här var ju "ment to be" som natta skrev på sin blogg (som finns i spalten länkar i menyn till höger) ååhh vill använda de nuuu!!

/pussJ/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0