overvillage

idag har vi som sagt vart på överby, som rubriken lyder.
jag (jessica) köpte ett par shorts och två nagellack. bilder kommer! nathalie köpte också ett par likadana shorts :)
skulle ju som sagt köpa ett par vita vanliga converse, vet att jag nyss fick hem mina andra men det hade blivit fel med storleken så dom är jätte små :( men mamma köpte dom av mej (billigt kan jag lova!) snäll som hon är!
men så kommer jag in i butiken och går fram till bordet och då finns inte storlek 6 (=39) där så då fråga jag en i kassan och då var dom slut :(:( men ska ut igen i veckan och se. m.å.s.t.e ha ett par! och när jag har köpt dom så ska jag tvätta mina rosa *host* när jag visade de rosa i affären för min kompis och sa att mina hade sett ut så, så trodde hon inte på att de hade vart så rosa,eller rosa överhuvudtaget, nu är de blekta och sketna haha ;)

aja, det var jätte skoj på överby iallafall och bussen hem rockade, haha. det var en liiiiten grabb där som stötte på mej? tror jag, annars ville han väl bara bli kompis (HAHA) han var skit jobbig och satt och prata med mej hela vägen, natta bara "JESSICA, SVARA INTE!!!" men jag svarade ju såklart, pucko som jag är, så nu har jag en ny bästis inte för att jag vet vad han heter eller så men jag vet att han bor i vänersborg och går på tärnan haha ;)

nu ska jag se de nya avsnittet av stylisterna, visa shoppingen, tidsins.. dagens och sen se på big brother om det inte hinner ta slut, och sen käka och sen blir det mellodifestivalen och film :)

hörs snart puss!!


här kommenterar du :)
Postat av: Tiniusjuni

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-08-01 @ 08:46:29
URL: http://tiniusjuni.blog24h.com

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0