okej då , jag gör massa inlägg tills vidare...

vi vet att bloggen är sjukt jäkla tråkig för tillfället, men vi måste diskutera saker & ting om vad som får skrivas och inte skrivas i bloggen, tills vidare skriver vi bara anonyma inlägg, it sucks jag vet men vad ska man göra? får se om vi hinner träffas imorrn, eller vi ska träffas men då ska vi träffa lite annat folk också och då kan vi inte sitta och snacka bloggen, hoppas ni förstår.. för övrigt har vi lov denna veckan och halva har redan gått :( idag skulle ju jag ut och träffa en kompis, ta kort, shoppa, fika och massa andra mysiga saker men hon hör inte av sig :@ asså fyfan för denna dagen säger jag bara! just nu ringer jag ett samtal som avgjorde min dag, nästan.. det var dock inte med den personen som jag ville :( men dagen blir såhär : jag duschar nu, sen fixar jag mej, sen äter jag, sen chillar jag (bakar, datan, tvn mm..) och om hon har hört av sig/svarat någon gång mitt i här så träffar jag hon jag bestämde med.. sen ikväll någon gång drar jag mej bort och tränar och sen blire väl tvn, käka och sånt som vanligt.. blir antagligen ett par lite roligare inlägg senare?

/förlåt för ännu mer cp inlägg:(/


/puss vi hörs efter ja duschat/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0