mer kläder ;)

denna tröjan hade jag sett inne på hms hemsida och skulle kolla på den i affären, men blev sjukt besviken samma sak med linnet :(:(  men visst ser den mysig ut på bilden?


här är shortsen i den andra tvätten, domma hade jag först av båda paren, dom ser snygga ut men blev jätte besviken när dom kom hem :s färgen va inte såhär fin:( jaja tur att de ljusa var apsnygga så då får jag använda dessa när de jusa ligger i tvätten hahah ;)

nu såg jag att de ser ut som en outfit, ganska snygg enligt mej, tänk på sen sommarkväll, superfint synd bara att inte nått av plaggen var sådär "wow" ;)

funderar även på att göra en ny kategori som heter kläder, för dessa vill ´jag ju inte ha? och jag har inte shoppat de heller? a så får det bli! ;)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0