många inlägg på kort tid nu jag vet ...

.... och tyvärr så är de konstiga inlägg men ska försöka bättra mej nu, kom precis ut ur duschen och sitter här nu med blött hår och väntar på nått.. haha vet inte riktigt men det är lite för tidigt att äta nu känner jag :P
det tidsinställda inlägget kom upp såg jag så de verkar fungera :)

efter att jag har ätit ska ja gå upp till "affären" och köpa comviq (ladda på mobilen ksk man säger? hah) och köpa lite godis eller glass eller nått, har ju inte ätit godis sen i söndags och tänk det är ju loooov, då får man väl äta godis? jag har iallafall inte gjort det än men måste ju passa på ;) så ska jag nog baka eller göra en smet, sitta framför datan/tvn och äta godiset och "baket"haha. ska ju träna ikväll så det går jämt ut haha ;) om jag nu tar mej dit utan att spy eller nått hehe..

fick även svar av tjejen jag skulle träffa och svaret var :"oh shit mobilen har legat i.min ficka hela natten ljudlös. Kan tyvär inte idag :( <3" och "jag vet att vi hade bestämt men hade glömt att prata med mamma" ..
 jaa.. vad ska man säga?.. just nu vet jag inte riktigt hur jag ska ta det.. 12.41 fick jag smset också.. är inte halva dagen förstörd då?
får ta och göra nått bra av denna dagen (äta godis)
så hörs vi snart igen haha, ni kanske inte tror att det kommer bli nått med denna bloggen men se dde på den ljusa sidan, vi (jag) uppdaterar iallafall haha, tur att den andra som har denna bloggen inte har tillgång att uppdatera just nu/en stund för då hade det vart omöjligt att hinna läsa allt innan vi uppdaterar igen,fast det är det väl redan? aja nu ska jag sluta här så kommer ett roligt inlägg sen, lovar!


/puss/


här kommenterar du :)
Postat av: emilia

hahah roligt att du har prickigkorv som bakgrund:D blir sugen på rostade mackor :P

2011-02-23 @ 14:17:10
URL: http://espot.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0