jaadu

hej, detta är nathalie som skriver. "hur då?" kan man ju undra, jo jag skriver på ett tangentbord på skärmen med den inkopplade lilla musen, det tar ju sin tid men bättre än inget alls eller att sitta och kopiera bokstäver vilket tar vääääldigt lång tid, så den personen som uppfann skärmtangentbordet har räddat min dag, haha nej, men nu kan jag ju skriva även om det tar ett tag så från mig kommer ni nog höra lite ifrån iallafall ;) nu har jag inget speciellt att göra men ska antagligen ta och stänga av datan, imorgon kommer inte jessica kunna uppdatera så mycket så då blir det nog jag som uppdaterar bloggen ock kanske nått tidsinställt så vi hörs imorgon , från mig iallafall. kram!

här kommenterar du :)
Postat av: hihi

Hej sötnos!

Säljer nu fina prylar på min blogg.

Kika in och se om något intresserar dig! :)

2011-02-24 @ 20:44:27
URL: http://salejustforyou.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0