hheeellllluuu

okej, lite överdrivet hej men aja :) nu ligger det schackrutor på köksbänken och blåbärsmuffins med crumble på i ugnen och då gick jag hit till datorn litegrann.
jag måste ha väldigt tur för tangentbordet har inte slutat fungera än, men det kommer jag antagligen ångra att jag skrev så att det slutar funka.. men man kan ju hoppas att jag hinner skriva klart inlägget ;)
sen jag uppdatera sist har jag kollat på tv, ätit mat och bakat, och nu när baket är klart ska jag bara slappa lite framför datan och kanske läsa lite. senare ikväll blir det let´s dance, kommer inte ihåg vilka som är kvar i tävlingen , men jag vet ju vilka de är när jag ser dom ;)
nu ska jag kolla lite bloggar på datan och så hörs vi senare antar jag :)
(tangentbordet har funkat hela inlägget :D haha)
kram//nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0