hemmaaa :)

hallojsan ;)
nu sitter jag här framför tvn med datan och kikar runt lite, har precis ätit och nu ser jag på let´s dance
vi var ju som sagt i göteborg idag:) och shoppade, köpte massa småskit och godis, säg till så kanske det kommer en bild ;) var nära på att köpa uttligare ett par converse också, men ska nog köpa ett par på scorett här istället ;) vi skulle ju somsagt fixa pass också men det får bli på tisdag istället, tror jag? vi åkte runt 10 och kom hem vid halv 8 kanske?
såg även att nathalie uppdaterat bra idag!
och att vi är med i noras tävling, hoppas att vi vinner nu!

imorrn vet jag inte riktigt vad som händer, är sugen på överby men får se om nån har lust att hänga med osv.. :)

vi hörs sen eller imorrn, ha´t gött!

/pussJ/


här kommenterar du :)
Postat av: Janina

Men vad fin blogg du har ! Kolla gjärna min blogg :)

2011-02-25 @ 22:57:18
URL: http://janinasliv.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0