hejsan

nu ligger vi (iallafall jag) och sover sött..

men om någon timme ringer min klocka och då hinner jag förmodligen inte göra ett inlägg för det blir bråttom,
vid 10 tiden ska jag vara på ett ställe och göra en grej med lite kompisar, bland annat den andra personen som har denna bloggen :) så det blir dåligt med live bloggning eller vad man ska säga tyvärr, det kommer upp ännu ett tidsinställt inlägg om ett par timmar som ska vara något roligare än text.. meen till den stora grejen så kommer de bli sjukt mycket roligare inlägg efter det!! vi har ett litet projekt till bloggen som vi ska diskutera imorrn(idag när ni läser) så det blir tipptopp!!

eftersom att den andra som äger denna bloggen är uppe tidigt på mörra så blire nog något inlägg av henne snart ;) men förvänta er inget :)

btw, så måste ni bli bättre på att kommentera! mer kommentarer = mer blogginlägg

/puss/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0