hej :)

just nu sitter jag hemma och väntar på ett samtal från en viss person. jaa , när hörde jag av mej till den personen imorses kanske ni undrar jo kl 10.47 och den personen har inte svarat , vet inte hur många gånger jag har ringt till den. jag testar att ringa igen, inget svar :s ska man bli orolig eller ? denna personen är kass på att svara/höra av sig så jag vet inte .. tror inte jag behöver ha sådana personer i mitt liv , men.. asså f****n vi skulle hitta på nått idag , men hela planen gick åt pipan f**k :@@ jaa , frågan är vad an ska hitta på istället då ? kan ju liksom inte göra nått annat, ifall hon hör av sig? argh !! också måste jag duscha men har tänkt att träna nu ifall hon inte hör av sig, och antagligen kommer hon inte att göra det .. också måste ja fylla på pengar på min mobil för jag har bas nu och det suger :( har inga pengar kvar för jag har lagt alla på en viss person som även texten över handlar om.. och jag kan inte gå ut så här förutom om jag skulle och träna.. PROBLEM !!!!!!! om den personen bara svarar "!!!!!!!!!  ja hatar det här! blir väl att inte göra nått idag då, som det tillslut kommer att bli! och sen kommer den personen bortförklara sig och jag kommer blir jätte arg på den personen och vi blir ovänner och jag tar självmord .. vi får se om vi hörs.. annars så kommer person nr2 som också har denna bloggen (vi har den tillsammans och båda gör inlägg. dom innan är blandat så ni vet) uppdatera inom kort om inte jag kommer sitta här och göra massvis med inlägg haha ;) 

puss :*


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0