hej och förlåt :(

hahah läste inlägget innan av den andra som jag har bloggen med och nej, jag brukar inte vara såhär arg annars heh, men ibland så :P
och angående emilias kommentar så var de kul att du tyckte att det var roligt med prickigkorvar i bakrunden, och att du blev sugen på rostade mackor fattar jag inte riktigt men :P haha

va uppe och köpte comviq och godis, halva priset så vem slår inte till och köper massor om inte jag?
haha nä men, ska gå dit och möta min syster om ett tag igen för hon blev sugen på godis och hon hade glömt sina pengar och då är ju jag snäll och ställer upp!
aja nu ska jag fortsätta att smaska på och leta insperation till inlägg :)
 nä nu messa min syster så nu får jag springa upp igen ;) orkar inte men vad gör man inte för sin syster (som delvis behandlar än som skit) ?? :P

/puss/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0