halihalå

tjolahopp :)
hur mår ni denna söndag då? själv mår jag toppen :)
har nyss duschat och ska snart äta, nån är huuuungrig! sen ska jag plugga lite kemi och sen blire bara att slappa hela dagen tror jag, får vila upp mej efter lovet/före skolan haha ;p så det blir inget speciellt idag :)

och vi vill bara säga tack för alla kommentarer! tyvärr så har vi inte alltid tid att svara på kommentarerna men vi försöker! dessutom går vi in och kollar på bloggen om vi har tid :) så vi ska allt försöka att svara, eller hur nathalie??




en fin liten, gammal bild på en mugg från donken haha ;) om ni undrar varför jag har en bild på en dricka så var det för att testa hur kameran fokusera haha ;) men kameran verkar lite rasslig om ni jämför denna bilden med den på nagellacken så är det lite skillnad, undra vad som hänt? det kan nog vara ljuset det beror på?

nä, nu ska jag svara på lite kommentarer och sen äta, så vi hörs alldelles strax :)

kram! /j


här kommenterar du :)
Postat av: emilia

hahaha gillar din header! skulle vilja ha lite pommes fr mcd nu :)

2011-02-27 @ 14:37:18
URL: http://espot.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0