good morning ;)

då sitter man här som ett nyvaket troll och orkar inte göra någonting, ska duscha och det borde jag faktiskt göra om jag ska hinna klart till när jag ska vara klar. idag ska jag då träffa den andra personen, som skrivit det mesta här så att jag känner mig osocial haha, och en till kompis, så vi får prata lite om bloggen och så, så att denna bloggen blir roligare och antagligen inte anonym längre ;) ni läser ju egentligen bara text nu och har ingen aning om vilka vi är, men det tror jag ändras snart :) tidsinställt inlägg kommer upp senare när vi är iväg någon gång och sen skriver vi mer när vi är hemma så hade bra så ska jag hoppa in i duschen nu !

här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0