faaaaaaaaan säger jag bara!

ååhh! hade skrivit ett långt inlägg, också bara allt försvinner?!?
allt krånglar ju :( aja nu ska jag försöka komma ihåg allt...

godmorgon!
vaknade för en liten stund sen och har precis ätit frulle, nu är det en konstig film på tv som jag har sett fast inte kommer ihåg vad det heter, orkar inte kolla heller, heh aja,
idag ska jag iallafall ut till överby med en kompis, fast lite senare runt 1-2 för hon skulle göra en sak innan :)
sen får jag se vad som händer ;)

men eftersom att vi inte ska åka förrens 1 nån gång så har jag lång tid på mej att göra massa utkast, tidsinställda och vanliga inlägg :) 

vad ska ni läsare göra idag?

nä, nu ska jag svara på några kommentarer och sen börja med inläggen :)

/kram j!/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0