eheh

asså jag har inte börjat plugga än?!
kommer inte göra det ida heller, jag känner mej själv hehe ;p
istället sitter jag här framför datan & tvn ;) snart börjar solsidan också jihaa :D efter det blir det antingen big brother eller beck/wallander får se lite ;) sen efter det ska jag nog lägga mej och läsa lite :) och sen sova, skolan börjar imorrn igen, inte roligaste dagen, såhär ser den ut : gympa, NO, engelska, lunch, SO, klassråd, teknik.. tråkigaste dagen på veckan om man tänker lektionerna! annars är torsdagar den jobbigaste för då går vi till halv fyra!! crazyy! jaja nog med tjat om skolan heh, vet inte riktigt hur det blir med uppdateringen, men nu ska jag tidsinställa dagens låt & dagens like ;) jag kommer inte uppdatera innan skolan imorrn om jag inte är jätte snabb, fast det är jag aldrig, spelar ingen roll när jag går upp, kommer alltid till skolan i sista minuten endå ;p men natta brukar ha tid att uppdatera på mörra men förvänta er inget!

det blir bara ett inlägg till idag tyvärr :/
nä, nu får jag hurry un litee ska tidsinställa och sen fixa iordning mej för solsidan, kanske blir lite godis? vem vet?

/pussJ/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0