cp inlägg igen hehe

vad tycks om dagens like? kommer dock inte bara vara från mej tan från båda hoppas jag? jag tyckte detta va en kul grej men ni får gärna säga vad ni tycker!

som sagt så ska vi försöka att snacka lite bloggen imorrn om det är rätt tillfälle också..
ni kanske tyckte att det var en dålig idé att skaffa bloggen innan vi hade pratat ihop oss men det var just då vi hade tid att sitta framför datorn tillsammans som t.ex imorrn kommer vi nog antagligen inte ha tillgång till en dator tillsammas eftersom att vi ska ut och träffa annat folk och hitta på lite grejer, vi skriver mer om de imorgon :)

förövrigt längtar jag tills jag har fått ett klartecken om att lägga ut bilder osv..

strax, om en halvtimme eller nått ska jag iväg och bränna lite fett och plussa några muskler på gymmet så nu ska jag göra ett tidsinställt inlägg, somkommer upp när jag är iväg kan säga redan nu att jag nog inte gör er besvikna, hihi :P

/puss/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0