åhh :(

nu krånglar det ännu mer :( vi hade postat ett utkast för kanske 4 timmar sen, dagens like ;)
också går jag in nu på bloggen och kollar men då är det inte uppe, men kollar man på "senaste händelserna" så står det? asså jag hatar allt som har med krångel att göra, haha. men så¨iallafall, tryckte jag upp dagens like händelsen nyss och klickade på spara och publisera runt 6 gånger, men endå kommer det inte upp? nä då va man tvungen att ändra på knappen med tidsinställning, så då fick jag trycka den tiden det var tex 16.14 och sen på spara och publisera, och då kommer det upp :s ska man vara tvungen att gå in och ändra så att tiden stämmer där också? för annars så står ju inläggen på kö tills nästa år? det vore snällt om ni som vet kunde skicka en kommentarom det :)

nu till annat :P

nu har jag varit hemma en stund, som ni ser så har vi gjort lite information om oss i högerspalten om ni vill veta lite mer om oss, det är även en ny header på G! lite mer personlig med bilder på oss m.m.. sen har jag även ett förslag att göra ett inlägg/en videoblogg (jag röstar på videoblogg!!) där vi berättar yttligare lite mer om oss, så får ni lära känna oss bättre:) det är alltid mycket lättare med en videoblogg, text säger ju inte så mycket, väl?

jag var som sagt iväg imorses/förut med nathalie och en till kompis, i arenan och åkte skridskor :) vem bestämmer träff där klockan 10 om inte jag? haha, det var en aniiing svårt att ta sig upp imorses men då blir man trött ikväll, måste sova ganska tidigt för imorrn ska jag upp ännu tidigare och iväg till göteborg :D men mer om det senare. när vi hade åkt skridskor i ungefär en timme så klarade inte mina tår av mer :( dom var hur kalla som helst så vi gick upp, sen bytte vi skor mm.. och sen gick alla hem till nathalie, där fixade vi lite med bloggen och gjorde en header men så krånglade hennes dator (!!) tangentbordet och musplattan ville inte sammarbeta så de la av :( men vi sparade den så nathalie fixar klart den när datorn är lagad :) sen kollade vi på tv och lyssna på musik och tog det allmänt lungt ett tag :) sen skulle nathalie iväg så jag åkte hem och satte mej här :)

funderar även på om jag ska lägga till mitt mobilnummer så att jag kan smsblogga, vad sägs?

nu ska jag fortsätta här ett tag innan det är dags för träning men mer om det sen´, för nu blir detta hur långt som helst :( förlåt!

/puss J/


här kommenterar du :)
Postat av: Madeleine

söt blogg^^

2011-02-24 @ 17:05:38
URL: http://madeleinezn.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0