Utkast: Aug. 24, 2011

hejhej! blir dåligt med uppdateringen nu när skolan dratt igång igen :)
skolar är sjukt snygg! nybyggd och allt :D tråkigt bara att skolan inte ens har råd till sudd, linjaler, almenacka & pennvässare.. hahah, vi får dela på allt som finns :P fått bestämde platser i alla ämnen nu och jag är inte så nöjd haha, längst bak i allt :( menmen hämna breve bra personer iallafall :) eller a, sara, ludvig och moa då :) sen sitter det ju ingen breve till höger så det är dem tre jag sitter med, fast på olika lektioner då :) har redan fått första läxan också, mindre kul.. meen fick hem- och konsumentkunskap i elevensval med massa goingar från klassen + två från 8b så det blir grymt! :D

men nu till den stora saken, jag kommer INTE uppdatera bloggen alls mycket nu längre! skolan har precis börjat och nu går jag i åttan och det innebär större ansvar och mer press! tänker satsa stenhårt nu i skolan och verkligen ligga i! (säger jag nu, får se hur det är om ett tag haha) så därför prioriterar jag skola före blogg och det innebär att jag sätter på datorn när jag har TID och vill och sånt! läsa bloggar och facebooka kan jag göra via mobilen så därför tror jag inte datorn kommer vara lika använd framöver. om vi inte har nån läxa, prov osvosv som har med skolan är det klart att jag är inne på datorn och kanske bloggar samtidigt. men bloggningen blir i andra hand! ska satsa stenhårt nu så får vi se om det ger nått resultat på betygen sen ;D
(skrev massa mer här men internetfaanet stängdes ju av när jag skulle publisera så detta var det enda som sparades -.-)

nu ska jag hoppa in i bilen och åka och hämta h&m paket som kommit och sen vidare till överby där vi ska sko-shoppa och äta på mcdonalds! unna sig kallas det, eller ah om man unnat sig en stor påse godis och chokladbollar på samma dag så börjar man ju undra menmen min syster bjöd ju så då tackar man ju inte nej ;P /jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0