/jessica

god kväll!

det är SÅ mycket som snurrar i mitt huvud just nu, ööhh.
sitter och kollar vårat blivande schema, bara en vecka kvar.. denna sommaren har gått sjukt fort! har knappt hunnit med nått, eller gjort massor haha. men den har vart riktigt chilledill! orkar fan inte skolan igen. lite roligare blir det ju med en helt nybyggd skola endå, men resten asså, nääe. fyy, kommer bli den värsta terminen i mitt liv tror jag... usch! schemat var sådär, halv 4 två dagar. 4 en :/ sen bara en sovmorgon och gympa mitt på dagarna, suug! men vad kan jag göra åt det..

tog en liten cykeltur förut och efter det prova jag massa kläder (L) haha, typ det enda som gör att man längtar efter hösten (och födelsedagen såklart!) nu har jag precis ätit lite vattenmelon och ska stänga av datorn och kolla på tv :)

juste, vi beställde från h&m nyss också :) blev ett par grejer hah, kläder kan man aldrig få för mycket av, eller? har även glömt säga att vi fick det paketet vi beställde för några veckor sen för nån vecka sen, hahaha. det var iallafall en mucho snygg bikini och ett linne :)

nej, nu ska jag avsluta! PUSS


här kommenterar du :)
Postat av: moa

lägg upp bild på bikinin och linnet? :)

2011-08-16 @ 18:52:09

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0