sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

tjoos!
sitter just nu och kollar på fångarna på fortet och har nyss ätit :)
dagen har spenderats på överby & en stund på junkyard med natalie och leticia! köpte ett bar svarta byxor inne på gina, som jag letat!! äntligen! sitter asbra också :D dem kosta iallafall 299kr om vi ville veta haha. gick runt på överby och kollade, sen tog vi en korv å dricka och sen vandrade vi bort mot junkyard och självklart öppnas himlen och regnet öser ner. när vi kom fram var vi alltså pisseblöta.. det fortsatte regna så det var rätt tråkigt. men a, vi måla en teckning med massa gubbar på så kunde man vinna nått fast vi skrev aldrig våra namn hahah. när vi vart där i typ mindre än en halvtimme gick vi tillbaka till överby och bara hade det allmänt skoj! där var vi tills det stängde och sen tog vi bussen hem igen! bra dag alltså!

imorrn ska jag försöka träna, städa rummet och duscha innan jag förhoppningsvis träffar nathalie och så ville moa vara med också, det blir braao!

neh, nu ska jag hämta neverstop och möla i mig dom så hörs vi!!
PUSS/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0