schoooool

hejhej!
kom hem från skolan för lite mer än en timme sen, dagen var rätt okej, vi hade spanska (ny lärare så inget jobb typ), so, idrott, lunch, no (också ny lärare så gjorde typ inget där heller :P) och sen bild, där vi skulle måla något vi gjort i sommar och så skulle nån annan lista ut vad det var man hade gjort och så typ , målade när jag och jessica satt i höjdskräcken hahah, och den som fick min sa såhär: en kille coh en tjej typ som åker höjdskräcken. och då sa jessica tyst till mig: målade du inget hår på mig?!
hahahha, men det trodde jag iaf att jag hade gjort hahah

sen gick jag hem och åt och kollade på tv och har "pratat" med jessica lite grann :) och nu satte jag på datorn och ligger i sängen och skriver detta

imorgon blir det skola igen, och dagen efter det och dagen efter det, nej men skolan ska jag ju till och efter den vet jag inte riktigt vad jag ska göra. vi börjar 10 i 10 imorgon också för att elevensval var inställd :)

men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0