liseberg !

hej !
dagen på liseberg igår med leticia, natalie och moa var riktigt rolig !
började med att jag blev upphämtad lite över 10 och då åkte vi och hämtade natalie och moa och sen åkte vi iväg mot göteborg !´när radiokanalen ändrades en bit från göteborg blev det riktigt dålig musik haha. typ all day and all night hela låten, inte bästa låten enligt mig kanske :)

sen kom vi fram till liseberg runt 12 och vi gick in. köpte åkband och gick direkt till balder och ställde oss i kön. jag och moa åkte längst bak och leticia och natta framför, snabbt gick det haha.
hela dagen åkte vi saker förutom när vi åt, det blev kebab och efter det tog vi det lite lugnt och gick in i kristall salongen och åkte radiobilarna så vi inte åkte nått som gick snabbt och så direkt efter maten.
jag och leticia köpte också rosa kaninöron, riktigt gulliga haha :)

åkte typ alla karuseller, några med alla och några med bara nån av dom andra :) men inte atmosfear. den vågade ingen åka haha.

när vi åkte flumride så satt jag längst bak , sen leticia, moa och längst fram natta, hon blev genomblöt verkligen och moa också och leticia bara lite och så stod jag där typ helt torr haha :)

sen skulle vi möta hennes familj vid kl 6 men det ändrades till kvart i 7 istället för att vi ville åka lite till. och sen mötte vi dom och de sa att de hade lagt i pengar till biljetten till bilen till kl halv 10 istället så då mötte vi dom 10 över 9 istället och åkte därifrån halv 10 :) kom hem vid 11 typ och var ganska trött haha. men svinkul var det ! :)
jag har inga bilder men natta har lite bilder på sin mobil, kanske lägger upp nån om jag får för dom :)

nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och kollar fb, bloggar och lite sånt. om en stund kommer leticia hit lite grann också :)

men nu ska jag fortsätta kolla runt lite grann så hörs vi /n 


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0