kissikissimjaou

hejhej!
dagen har gått relativt fort men den har vart astråkig. lyssnar på musik nu och väntar på mamma så kanske vi ska hitta på nått :)

imorrn ska jag hem till moa med henne, natta & natta och vi ska kolla på paranormal activity1 imorrn så ska vi ta 2an en annan dag och så ska vi försöka se 3an på bio, helst premiären då ;) kommer tjuta som en liten bebis imorrn. faast jag har ju sett delar av den och så berätta moa lite vad som händer och så, så det ska nog gå hahah. imorrn blir nog också en rätt tråkig dag i skolan!! idrott, so, svenska, no och bild tror jag.. men på onsdag blire bra, elevensval=hemkunskap, okejdå det är den enda roliga lektionen... men efter skolan ska iallafall jag och mamma till ikea och köpa möbler till vardagsrummet som inte är helt färdigt än. soffan kommer nog denna veckan tror jag..

juste, svenska hollywood fruar idag också!! :D:D mitt favvo program! ska nog kolla på dem första avsnitten nu på datan.. hörs nån dag/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0