/jessicaaa

hejhej! spenderat hela förmiddagen med nathalie och nu skulle hon hem och äta så då passar jag på att blogga! :D vi har lyssnat på musik och spelat och sånt :) hon kommer tillbaka snart och då ska vi väl fortsätta och sen ikväll ska vi på bio i stan! :) det är ju relativt fint väder idag, typiskt nu när skolan börjar -.- juste, dem har ändrat vårat schema också.. så nu har vi spanska mitt i lunchen typ, hmm..
aja,

igår var jag ju somsagt med natalie och vi kolla lite i stan. det spöregna så det var rätt tråkigt haha. men hittade ingenting där så vi tog spontant bussen till överby och där kikade vi runt lite och tog en pizza :) sen tog jag bussen hem och bytte om och sen åkte vi mot kräftskivan.. åt inga skaldjur alls haha. men grillat kött och potatis :) sen satt vi i garaget och jag spelade massa spel på emils ipad, roliigt ;) och sen gjorde vi massa..

men nu ska jag sluta här så hörs vi imorrn, om inte på morgonen hörs vi efter överby/träning/dusch! PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0