/jessica

godmorgon!!
vaknade vid halv 10 idag *stolt* igår vaknade jag kvart i 11 heheh.. hur fan ska jag komma upp kvart över 6 varje morgon (nästan iaf) sen när skolan börjar?? kanske skulle ha börjat gå upp lite tidigare denna veckan men man ska ju passa på medans det går att sova länge :) men på söndag ska jag nog gå upp 8 iallafall.. får se hur det kommer gå...

natta har ju redan berättat en del vad vi gjorde och så i onsdags :) precis när hon hade åkt hem fick vi gå in i nya skolan.. och guud den var awesome, snyggaste skolan i närheten!! "vi" kollade in i fönstrena och då kom biträdande rektorn och fråga om vi var nyfikna och sa att vi fick komma in.. ni kan ju tänka er 6tjejer springa runt där helt galna haha, nädå :P men fräck var den! undra hur länge den kommer se ut sådär... haha. ja, efter vi hade kollat runt där så cykla vi runt lite överallt och sen efter ett tag åkte natta&moa hem ooch då cykla vi till en skolgård och bara pratade :) sen kom jag hem vid 9 och åt&sånt :)

igår var jag med moa :) vi satt mest och prata och så lyssnade vi på lite musik och laga mat osvosv. riktigt bra är hon! sen mot kvällen körde jag ut moa och åkte och träna mohah :P och sen duscha jag och åt och sånt :)

och idag ska jag in til stan med natalie om hon fof vill.. det duggar ju ute och hon vill inte bli blöt så hennes mamma skulle nog köra in oss :) vi ska kolla i den nya affären b. young och sen kanske ta en fika och kolla i andra affärer eller nått.. :) sen ikväll är det kräftskiva. mums. nej men helt ärligt har jag aldrig ens ätit en räka i hela mitt liv.. haha usch! så det blir väl korv m. bröd för min del ;)

imorrn ska jag träffa skitungen nathalie :) som jag förövrigt pratat med hela morgonen men nu är hon iväg så då kunde vi inte skicka mer samtal till varandra :/ det är ju gratis och allt! programmet heter heytell och är supero! :D
PUSSISSSARR!


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0