/jessica

hejhej!!
idag är en ren slappar dag, gött som in i om ni frågar mig! shiit tryckte p[ n[n knapp p[ tangentbordet s[ alla tecken som fr[getecken< punkt osvosv plus aao 'r 'ndrat till andra /./ och jag vette fan vart jag trykte
yeey jag testade lite olika knappar och fick tillbaka det :D hade tydligen tryckt på Alt :S haha

åter till dagen då, har bara sett på tv och kollat lite på datorn och nu ska jag strax hämta ett glasspaket och slänga mig på sängen och läsa, aahh gött! kommer antagligen somna men vem bryr sig hahah. meen ikväll äre andra bullar! då blir det träning igen :) halv 6 närmare bestämt. ska bli skönt för nu resten av veckan ser det ut som jag har fullt upp! kräftakiva, shopping, bio, och träffa bästa. imorrn blire att träffa natalie, sara och moa tror vi drar ut till kg eller nått, på torsdag ska jag va med moa, kanske träna på kvällen. fredag stan med natalie och kolla in i en ny affär som öppnar då, på kvällen kräftskiva med släkten. sen är det vara lördag&söndag kvar innan skolan börjar och då ska jag försöka träffa nathalie (som jag knappt sett i sommar) och bara förbereda mig inför skolstart! så det kan bli lite dåligt med uppdatering och sånt men nu ska jag bannemig ta vara på de sista dagarna av lovet!
hörs när vi hörs!! PUSSSS


här kommenterar du :)
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-16 @ 16:18:25
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0